Η έρευνα αγοράς έγινε αφού φιλτράραμε το υπάρχον σύνολο των προϊόντων της εταιρίας.
Λάβαμε υπόψη επίσης τα δυνατά σημεία του τμήματος και των ανθρώπων του.
Προτιμήσαμε κατηγορίες με υψηλές πωλήσεις σε κομμάτια και όχι σε τζίρο.
Η επιλογή μας τέλος επηρεάστηκε και από τη δυνατότητα παραγωγής των αντίστοιχων προϊόντων στην Ελλάδα με καλό τελικό κόστος παραγωγής.
Δημιουργία Marketing Plan
Σχεδιάσαμε τη μάρκα με χαρακτηριστικά καταναλωτικών συνηθειών της κατηγορίας.
Αναλύσαμε σε βάθος τα εμπορικά δεδομένα της αγοράς για να πετύχουμε ιδανικά δεδομένα κοστολόγησης.
Λάβαμε υπόψη τα οικονομικά δεδομένα της εταιρίας και την ικανοποίηση των στόχων του προϋπολογισμού .
Σχεδιάσαμε με προσοχή και σε απόλυτο βάθος λεπτομερειών το πλάνο λανσαρίσματος.
Το πλάνο διαφήμισης και προώθησης δημιουργήθηκε με προϋποθέσεις βασισμένες στα αποτελέσματα του λανσαρίσματος και των τοποθετήσεων.
Επιλογή συνεργάτη για την παραγωγή των προϊόντων
Εξονυχιστική έρευνα αγοράς για μονάδες με ειδίκευση στην κατηγορία μας.
Επαφές με όλες τις εταιρίες και αξιολόγηση των προϊόντων που ήδη παρήγαγαν.
Επιλογή των τριών επιλαχόντων και βαθύτερος έλεγχος για την τελική επιλογή.
Δημιουργία του πλάνου παραγωγής και της επιλογής των υλικών και ουσιών σε συνεργασία με τα εργοστάσια παραγωγής.
Ευθυγράμμιση σχεδίου πωλήσεων, λανσάρισμα
Το σχέδιο τοποθέτησης και λανσαρίσματος των προϊόντων έγινε σε ημερολογιακή βάση.
Δώσαμε έμφαση στα ποσοτικά δεδομένα και στην τμηματοποίηση της αγοράς.
Καθορίσαμε τους αντικειμενικούς στόχους παράλληλα με τους ποσοτικούς.
Η ομάδα πωλήσεων δούλεψε πάνω στο πλάνο του μάρκετινγκ και το εμπλούτισε με τα υπάρχοντα δεδομένα του πελατολογίου και του συνόλου της αγοράς.
error: Content is protected !!
Χρησιμοποιούμε cookies για να διασφαλίσουμε ότι σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στον ιστότοπό μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, θα υποθέσουμε ότι είστε ικανοποιημένοι με αυτόν.