Ανάλυση αγοράς και επιλογή κατηγορίας

  • Η έρευνα αγοράς έγινε αφού φιλτράραμε το υπάρχον σύνολο των προϊόντων της εταιρίας.
  • Λάβαμε υπόψη επίσης τα δυνατά σημεία του τμήματος και των ανθρώπων του.
  • Προτιμήσαμε κατηγορίες με υψηλές πωλήσεις σε κομμάτια και όχι σε τζίρο.
  • Η επιλογή μας τέλος επηρεάστηκε και από τη δυνατότητα παραγωγής των αντίστοιχων προϊόντων στην Ελλάδα με καλό τελικό κόστος παραγωγής.

 

Δημιουργία Marketing Plan

  • Σχεδιάσαμε τη μάρκα με χαρακτηριστικά καταναλωτικών συνηθειών της κατηγορίας.
  • Αναλύσαμε σε βάθος τα εμπορικά δεδομένα της αγοράς για να πετύχουμε ιδανικά δεδομένα κοστολόγησης.
  • Λάβαμε υπόψη τα οικονομικά δεδομένα της εταιρίας και την ικανοποίηση των στόχων του προϋπολογισμού .
  • Σχεδιάσαμε με προσοχή και σε απόλυτο βάθος λεπτομερειών το πλάνο λανσαρίσματος.
  • Το πλάνο διαφήμισης και προώθησης δημιουργήθηκε με προϋποθέσεις βασισμένες στα αποτελέσματα του λανσαρίσματος και των τοποθετήσεων.

 

Επιλογή συνεργάτη για την παραγωγή των προϊόντων

  • Εξονυχιστική έρευνα αγοράς για μονάδες με ειδίκευση στην κατηγορία μας.
  • Επαφές με όλες τις εταιρίες και αξιολόγηση των προϊόντων που ήδη παρήγαγαν.
  • Επιλογή των τριών επιλαχόντων και βαθύτερος έλεγχος για την τελική επιλογή.
  • Δημιουργία του πλάνου παραγωγής και της επιλογής των υλικών και ουσιών σε συνεργασία με τα εργοστάσια παραγωγής.

 

Ευθυγράμμιση σχεδίου πωλήσεων, λανσάρισμα

  • Το σχέδιο τοποθέτησης και λανσαρίσματος των προϊόντων έγινε σε ημερολογιακή βάση.
  • Δώσαμε έμφαση στα ποσοτικά δεδομένα και στην τμηματοποίηση της αγοράς.
  • Καθορίσαμε τους αντικειμενικούς στόχους παράλληλα με τους ποσοτικούς.
  • Η ομάδα πωλήσεων δούλεψε πάνω στο πλάνο του μάρκετινγκ και το εμπλούτισε με τα υπάρχοντα δεδομένα του πελατολογίου και του συνόλου της αγοράς.