Ανάλυση αγοράς και επιλογή κατηγορίας
- Η έρευνα αγοράς έγινε αφού φιλτράραμε το υπάρχον σύνολο των προϊόντων της εταιρίας.
- Λάβαμε υπόψη επίσης τα δυνατά σημεία του τμήματος και των ανθρώπων του.
- Προτιμήσαμε κατηγορίες με υψηλές πωλήσεις σε κομμάτια και όχι σε τζίρο.
- Η επιλογή μας τέλος επηρεάστηκε και από τη δυνατότητα παραγωγής των αντίστοιχων προϊόντων στην Ελλάδα με καλό τελικό κόστος παραγωγής.
Δημιουργία Marketing Plan
- Σχεδιάσαμε τη μάρκα με χαρακτηριστικά καταναλωτικών συνηθειών της κατηγορίας.
- Αναλύσαμε σε βάθος τα εμπορικά δεδομένα της αγοράς για να πετύχουμε ιδανικά δεδομένα κοστολόγησης.
- Λάβαμε υπόψη τα οικονομικά δεδομένα της εταιρίας και την ικανοποίηση των στόχων του προϋπολογισμού .
- Σχεδιάσαμε με προσοχή και σε απόλυτο βάθος λεπτομερειών το πλάνο λανσαρίσματος.
- Το πλάνο διαφήμισης και προώθησης δημιουργήθηκε με προϋποθέσεις βασισμένες στα αποτελέσματα του λανσαρίσματος και των τοποθετήσεων.
Επιλογή συνεργάτη για την παραγωγή των προϊόντων
- Εξονυχιστική έρευνα αγοράς για μονάδες με ειδίκευση στην κατηγορία μας.
- Επαφές με όλες τις εταιρίες και αξιολόγηση των προϊόντων που ήδη παρήγαγαν.
- Επιλογή των τριών επιλαχόντων και βαθύτερος έλεγχος για την τελική επιλογή.
- Δημιουργία του πλάνου παραγωγής και της επιλογής των υλικών και ουσιών σε συνεργασία με τα εργοστάσια παραγωγής.
Ευθυγράμμιση σχεδίου πωλήσεων, λανσάρισμα
- Το σχέδιο τοποθέτησης και λανσαρίσματος των προϊόντων έγινε σε ημερολογιακή βάση.
- Δώσαμε έμφαση στα ποσοτικά δεδομένα και στην τμηματοποίηση της αγοράς.
- Καθορίσαμε τους αντικειμενικούς στόχους παράλληλα με τους ποσοτικούς.
- Η ομάδα πωλήσεων δούλεψε πάνω στο πλάνο του μάρκετινγκ και το εμπλούτισε με τα υπάρχοντα δεδομένα του πελατολογίου και του συνόλου της αγοράς.